Öppet hus

Nu är det dags för skolval inför läsåret 19/20. Ta en närmare titt på vår verksamhet tisdagen den 29 januari.

Foto: Mostphotos

Varmt välkomna på öppet hus på Vendelsömalmsskolan. Vi hälsar blivade förskoleföräldrar och åk 7 extra välkomna att besöka vår skola men alla intresserade är inbjuda till vår presentation av verksamheten.

Blivade förskoleklass träffas 17.30 i maulan (vid matsalen) för information. Sedan går vi vidare till förskolaklassen och lågstadiet.

Blivande åk 7 träffas 18.30 i maulan för information. Sedan gör vi olika besök i verksamheten.

I matsalen bjuder vi på bröd och röror.

Välkomna!

Senast uppdaterad: 23 januari 2019