Vår matsal

Bra skolmat är en mycket viktig förutsättning för bästa möjliga resultat under skoldagen.

Matsal Foto: Rebecca H

Frukost och lunch

Varje dag serverar vi på Vendelsömalmsskolan gratis frukost till alla elever och personal.

Det är relevant att eleverna och personalen får en bra start på dagen och har rätt sorts energi att ta sig an dagens utmaningar, detta är ett av flera sätt att visa att vi bryr oss och värnar om våra elever och personal.

I skolans hjärta skolköket, lagas det god och näringsrik mat från grunden som serveras med våra fräscha sallader och egengjorda röror.

Vegetarisk alternativ finns alltid.

Skolledning & kökspersonalen

Senast uppdaterad: 9 februari 2023